• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Nya designen!

    Datum: 2011-01-23 Tid:22:02:13 Publicerat i: Design
    Nu har jag alltså ÄNTLIGEN blivit klar med den nya bloggdesignen :) Så vad tycks? Bättre eller sämre än den förra? Jag är i alla fall nöjd. Har även skapat två nya kategorier - Träning & Hälsa och Design. Ganska självklart vad jag kommer skriva om i dem? Eller hur? ;) Har lagt in några inlägg för att de inte ska se alltför tomma ut men de är som sagt nya. Har bestämt mig för att ta hårda tag i det här med hälsan nu, har ingen lust att vara sjuk såhär ofta, så det blir förhoppningsvis lite inlägg i den nya kategorin.
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Simooon

    Tycker helt klart den är bättre :D tummarna upp! :) (Y)(Y)

    2011-01-23 @ 23:50:24
    Postat av: Emma Staaf

    Designen blev jättefin! :)

    Jag hoppas vi får se dig i skolan nu i veckan, du har varit sjuk himla länge! :)

    2011-01-24 @ 08:00:44
    URL: http://emmastaaf.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback