• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Lars Kepler - hypnotisören

    Datum: 2011-03-30 Tid:18:25:48 Publicerat i: Film & Böcker

    Måste bara tipsa om en alldeles utsökt bok nämligen Hypnotisören av Lars Kepler. Lars Kepler är egentligen bara et pseudonym som används av författarna Alexander och Alexandra Coelho Ahndoril. Det är den första boken i en tänkt serie om polisinspektören Joona Linna. En fruktansvärt bra bok som har allt från kärlek till mord & spänning. Min första deckare faktiskt, skäms på mig. Hur som helst: läs den!
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Annika

    Jag har hört mycket bra om den boken!

    2011-03-31 @ 23:11:03
    URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
    Postat av: anette Lillatanta

    Den är bra,har glömt en del så jag får kanske ta och läsa om den kraaaaaaaaaaaam

    2011-04-01 @ 20:01:29
    URL: http://lillatantas.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback